• Experienţe la Nobel

    “Mă bucur să fac parte din echipa Nobel şi sunt mândră să fiu membră a departamentului Plăţi. În echipa de Plăţi, învăţăm unii din experienţa celorlalţi, ne îmbunătăţim constant şi suntem cei mai buni prieteni.”

    - Alice, Billing Team Player :) -
  • Experienţe la Nobel

    "Lucrez la Nobel de 12 ani şi este grozav!”

    - Daniel, Senior Business Analyst -
  • Experienţe la Nobel

    “Ce am găsit la Nobel? Tot ce mi-am dorit: colegi nemaipomeniţi, şanse reale de ascensiune în carieră, posibilitatea de a-mi dezvolta abilităţile de comunicare (cu care facultatea nu m-a ajutat prea mult) şi activităţi distractive care să întrerupă rutina jobului.

    - Mihaela, Specialist Servicii Clienţi -
  • Experienţe la Nobel

    “În anii petrecuţi la Nobel, am câştigat multă experienţă în industria de telecomunicaţii şi, cel mai important, am cunoscut o grămadă de profesionişti de valoare care mi-au influenţat atât viaţa profesională, cât şi pe cea personală.

    - Andrei, Area Sales Executive -
  • Experienţe la Nobel

    "În echipa Nobel, am descoperit multe lucruri şi încă mai urmează multe de descoperit :)

    Cel mai plăcut lucru pe care l-am descoperit în echipa financiară de la Nobel este că suntem ca o adevărată familie care se distrează de minune când îşi pune mintea la contribuţie pentru a găsi soluţii la muncă şi… păzea când sărbătorim! :)"

     

    - Elena, Contabil -
  • Experienţe la Nobel

    “Este distractiv să lucrezi la Nobel! Productivitatea vine de la sine când lucrezi cu o echipă tânără şi profesionistă.”

    - Diana, Specialist afiliați și comunicare -
  • Experienţe la Nobel

    “Să lucrezi la Nobel este amuzant, interesant și contagios! Am găsit aici un mediu de lucru prietenos și plin de provocări, în care te poți distra și evolua în același timp alături de oameni inteligenți.”

    - Elena, Jr. Generalist Resurse Umane -
  • Experienţe la Nobel

    “Lucrez la Nobel de aproape 3 ani şi învăț ceva nou în fiecare zi. Aici am învățat să înțeleg și să lucrez cu oameni de diferite culturi și tipologii. Am început în Departamentul Servicii Clienți, iar după 6 luni m-am mutat în Departamentul Outbound. Nobel oferă posibilități reale de dezvoltare personală și creștere în carieră.”

    - Anamaria Neagu, Specialist Vânzări Outbound -

Echipele noastre

IT

Juridic

Retail

Outbound

Plăţi

Rutare

Beneficiile pe care le oferim

Dispunem de un mix interesant format din muncă, oportunităţi de învăţare şi de creştere în carieră, relaxare şi distracţie.

Deoarece ne ghidăm după premisa că fericirea ta este cheia succesului echipelor noastre, iată o listă cu beneficiile de care te vei bucura făcând parte din echipa Nobel:

În prima ta săptămână, vei avea alături un buddy care te va ajuta să te familiarizezi cu compania şi cu colegii astfel încât să te acomodezi cât mai repede posibil.

Îţi oferim posibilitatea de a participa la programe de training şi de dezvoltare personală pe diferite teme: managementul timpului, managementul schimbării, comunicare asertivă şi multe altele.

Poţi afla detalii despre colegii şi poziţiile vacante din alte echipe participând la evenimentele anuale de Zilele Porţilor Deschise.

Beneficiezi de reduceri speciale la sală. Setează-ţi provocări noi în fiecare zi!

Cu Nobel Library şi Bookster, ai acces la peste 50.000 de cărţi.

Ai acces la masaj profesionist chiar în incinta sediului nostru.

Poţi lua parte la activităţi şi training-uri despre cum să trăieşti o viaţă sănătoasă, cum să gestionezi stresul şi despre tehnici de prim ajutor.

Poţi savura fructe proaspete în fiecare zi de luni şi miercuri. Ne place să le numim “zile de reîncărcare cu sănătate” :)

Poţi participa alături de noi la competiţii sportive între companii – fotbal, tenis de masă şi altele.

Echipele puternice reprezintă esenţa companiei Nobel. Te încurajăm să îţi sudezi echipa prin programe de team building.

Ghidul de Creştere în Carieră este un program creat pentru a ajuta angajaţii să îşi identifice aptitudinile, interesele şi valorile în care cred astfel încât să îşi construiască viitorul potrivit în Nobel.

Încurajăm productivitatea. Nu vei rămâne niciodată fără energie pentru că poţi savura în orice moment din zi un ceai fierbinte sau o cafea.

Vei avea un pachet salarial competitiv format din salariu, bonus de performanţă şi tichete de masă. Ne ghidăm după o filosofie de angajator ce livrează programe de compensaţii transparente, corecte şi simple.

Beneficiezi de un discount special aplicat abonamentului la o clinică privată, pentru tine şi membrii familiei tale. De asemenea, sărbătorim mărirea familiei angajaţilor noştri printr-un cadou special de nou-născut.

Nu suntem adepţii muncii fără distracţie. De aceea, organizăm lunar evenimente Fun at Work şi, o dată pe an, petrecerea aniversară Nobel, cu activităţi de socializare care te binedispun.

Cum e să faci parte din echipa noastră

Fă cunoștință cu managementul nostru

Despre Nobel

Thomas C. Knobel

Fondator & Director General

Născut în Elveţia, Thomas a fondat prima sa companie la vârsta de 7 ani, o afacere de livrare de alimente proaspete. Spiritul său inerent antreprenorial l-a determinat să înceapă mai multe afaceri de-a lungul vieţii sale. Prima sa corporaţie a fost fondată în Elveţia, Powersoft, o companie de calculatoare şi jocuri video. În anul 1994, după ce şi-a dat seama că talentul antreprenorial este mai apreciat la nivel mondial, Thomas s-a mutat în Statele Unite pentru a trăi „visul american”.

În 1998, Thomas a fondat Nobel. Cu un trafic de peste 3 miliarde de minute internaţionale pe an, Nobel este astăzi una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii din lume. În 2004, a fondat NobelBiz, o soluţie de software şi telecomunicaţii în cloud pentru centrele de contact din Fortune 100 din Statele Unite.

Mai aproape de zilele noastre, Thomas a fondat Nobel Financial în 2014, oferind clienţilor Nobel posibilitatea nu doar de a efectua apeluri internaţionale, ci şi a trimite bani celor dragi. În plus, Nobel dispune de un program de trimitere mâncare, livrând orez American de calitate premium din Statele Unite în Liberia.

În octombrie 2015, Thomas a lansat WowApp, prima soluţie împotriva inegalităţii de venituri din lume şi o platformă în care se realizează automat o donaţie de fiecare dată când sunt generate venituri. Scopul WowApp este să devină o platformă caritabilă online lider şi o soluţie unică la adresa celei mai mari probleme a omenirii: inegalitatea de venituri. WowApp îşi propune să realizeze aceste obiective adunând micro-donaţii de la baza din ce în ce mai numeroasă de membri şi trasformând voluntariatul într-o soluţie uşoară şi accesibilă pentru orice utilizator de internet.

Thomas a studiat în Elveţia şi deţine o diplomă în Business Management de la Babson College din Massachusetts. Este absolvent de studii masterale la LBS şi Harvard Business School. Din 2003, Thomas este membru al Organizaţiei Tinerilor Preşedinţi (Young Presidents Organization – YPO).

Hezy Ovadia

Hezy Ovadia

Președinte

Sandro Bianco

Sandro Bianco

Director Executiv Nobel Financial

Micaiah Poleate

Micaiah Poleate

Director Strategic

Alin Gherman

Alin Gherman

Director Comercial

Tatiana Mircea

Tatiana Mircea

Director de Resurse Umane

Daniel Ungureanu

Daniel Ungureanu

Director de Analiză de Business

Valentin Floroiu

Valentin Floroiu

Director de Inovație Tehnologică

Teodor Arteni

Teodor Arteni

Director de Tehnologia Informației

Dan Nică

Dan Nică

Manager Dezvoltare de Business

Joburi vacante

Verifică dacă îți găsești viitoarea echipă.

Vezi toate joburile